prototype large rich text acuity

Actions
Loading...

SugarCRM voor de beste klantrelaties

SugarCRM brengt de dienstverlening aan de klant tot grote hoogte. Lees onderstaand meer over wat SugarCRM betekent voor relatiebeheer, marketing & communicatie en ICT. 

Is uw interesse gewekt na het lezen van deze informatie? Nodig onze consultants dan vrijblijvend uit om over uw toekomstige CRM te praten.

Neem vrijblijvend contact op

Acuity - Collapsable Chapters

Actions
Loading...

Relatiebeheer

SugarCRM voor relatiebeheerders 

Nieuwe cliënten vinden en bestaande cliënten behouden valt of staat bij goed en professioneel relatiebeheer. Cliënten en relaties die snel en adequaat geholpen willen worden, hebben de beschikking over vele online kanalen om met jullie kantoor in contact te treden. Integraal relatiebeheer met geautomatiseerde ondersteuning is onontbeerlijk om hier optimaal op te anticiperen.

Centralisatie van vragen en verzoeken van cliënten en relaties Of het nu gaat om algemene vragen of het oplossen van problemen, met SugarCRM is er altijd inzicht en controle. SugarCRM customer support centraliseert verzoeken en vragen van cliënten en relaties afkomstig uit diverse bronnen. Dit stelt accountantskantoren in staat om inkomende e-mails adequaat af te handelen en eventuele problemen van cliënten snel en effectief op te lossen.

 

Voordelen van SugarCRM voor goededienstverlening:

  • Beheren en delen van alle vragen van cliënten en relaties vanuit een centrale plek
  • Delen van informatie binnen en buiten de eigen afdeling en vestiging voor gezamenlijk inzicht
  • Meetbare inzichten verkrijgen voor optimalisatie van dienstverlening richting cliënten en relaties

 

Wilt u meer weten over relatiebeheer met SugarCRM?

 

Neem vrijblijvend contact op

Marketing & communicatie

SugarCRM voor Marketing en Communicatie

Een schoon adressenbestand, bepalen hoe je met welke client wilt communiceren, het versturen van nieuwsbrieven en het posten op social media: het zijn zo van die zaken die goed geregeld moeten zijn binnen elk kantoor.  Er wordt dikwijls gekozen voor verschillende oplossingen om deze zaken te kunnen managen.

 

Veelal wordt er gewerkt met Excel bestanden voor adresgegevens van klanten ten behoeve van marketing en communicatie. Er wordt met hen gecommuniceerd middels e-mails of programma's zoals Mailchimp voor nieuwsbrieven. Separaat wordt er nieuws gepost op social media. 

 

Als je kiest voor SugarCRM, dan is er de mogelijkheid om programma's aan elkaar te koppelen en daar optimale efficiëntie uit te halen. SugarCRM biedt integratie en automatisering van alle marketing & communicatie informatie en -activiteiten.  Je maakt heel eenvoudig selecties van contacten om de juiste doelgroep samen te stellen voor jouw events, webinars, of nieuwsbrieven. E-mail templates zijn zo aangemaakt. Standaardintegraties met o.a. MailChimp maken het mogelijk om nieuwsbrieven direct vanuit SugarCRM te versturen.

 

360 graden klantbeeld 

Vaak wordt er in mindere mate gekeken naar welke informatie relevant zou zijn voor iedere klant afzonderlijk en krijgen klanten bijvoorbeeld generieke nieuwsbrieven. Met SugarCRM is het mogelijk om een 360 graden beeld van de klant te krijgen. Dit beeld helpt om de klant voortaan te kunnen voorzien van voor hem of haar relevante informatie in plaats van alle informatie die jullie kantoor deelt via de diverse kanalen.

 

Je hebt ook goed inrzicht wie op welk event is geweest, wie de nieuwsbrief heeft geopend en je kunt interessegebieden zien aan de hand van andere aanwezige informatie. Denk hierbij aan bijvoorbeeld welke diensten de klant afneemt, wie er binnen het bedrijf werkzaam zijn en welke functie zij bekleden. Zo kun je alle marketing en communicatie beter afstemmen op de wensen van de klant. 

 

Verbeter ook de communicatie richting de klant en vraag ons vrijblijvend om informatie of een afspraak.

 

Neem vrijblijvend contact op

ICT

Past SugarCRM binnen de ICT strategie?

Nieuwe cliënten vinden en bestaande cliënten behouden valt of staat met een goed crm-systeem. Bij de aanschaf van zo’n systeem is het verstandig om een zogenaamde Decision Making Unit samen te stellen waarin ICT een cruciale rol zou moeten spelen. Het aan te schaffen CRM-systeem moet passen binnen de ICT-filosofie van het kantoor en goed passen binnen de huidige en toekomstige infrastructuur. Verder is het van belang om zeker te stellen dat systemen goed en eenvoudig te integreren zijn, de 'Cost of Ownership' gecontroleerd laag is en dat de in te kopen software future proof is. De aangeboden software dient zeer gebruiksvriendelijk te zijn zodat eindgebruikers de betreffende software met veel plezier zullen gaan gebruiken.
Kortom, ICT speelt een belangrijke rol bij het selecteren van een CRM-oplossing.

 

Voordelen van SugarCRM vanuit ICT-perspectief:

Omdat ICT een belangrijke rol speelt tijdens het selectie- en beslissingsproces is het goed om te weten welke voordelen SugarCRM biedt ten opzichte van andere aanbieders. We zijn zo vrij geweest om hieronder deze voordelen puntsgewijs weer te geven

  • Door Gartner binnen het CRM Quadrant 2016 genoemd als “visionair”
  • Open software, hierdoor makkelijk te koppelen met andere software-oplossingen van o.a. IBM, Microsoft en bekende software leveranciers binnen de accountancybranche
  • Koppelingen met backoffice systemen worden gerealiseerd met Magic Xpi als integratieplatform
  • Beschikbaar in zowel de Cloud als On Premise. Ook in hybridevorm beschikbaar,.
  • Cloud oplossing beschikbaar binnen Nederlands datacentrum. Dus verzekerde dataopslag binnen onze landsgrenzen.
  • Relatief lage 'Cost of Ownership' en transparante prijzen
  • 'Best in Class' mobiele oplossingen beschikbaar. Zowel online als offline mobiele beschikbaarheid
  • Flexibele keuze in Operating Systems (bijv. Windows, Linux) en databases (bijv. MySQL, MS SQL, Oracle, DB2)
  • Schaalbaarheid
  • Gebruiksvriendelijk voor zowel administrators als eindgebruikers 

 

Integratie van systemen voor optimale CRM met Magic xpi

Integratie van systemen staat steeds hoger op de agenda van moderne accountantskantoren. Er is behoefte om informatie uit de verschillende back-office systemen en de gegevens afkomstig uit nieuwe technologieën, zoals Cloud-oplossingen, mobiele apps en social media, in CRM te integreren. Hierdoor wordt het mogelijk om alle beschikbare data efficiënt en effectief te gebruiken voor CRM doeleinden. Dataverrijking is hierdoor mogelijk. Bij goed gebruik leidt deze gecombineerde data tot unieke inzichten waarop op proactieve wijze geanticipeerd kan worden. Dit levert een strategisch concurrentievoordeel op. Magic Xpi zorgt voor de automatisering van deze integratie dankzij standaard applicatieconnectoren.

 

Volledig grafische en codevrije aanpak

Magic xpi Integration Platform biedt een volledig grafisch, codevrije en metadata gedreven aanpak voor het integreren van systemen binnen SugarCRM. Door gebruik te maken van een drag-and-drop menu is er geen complexe middleware meer benodigd. Magic Xpi werkt platform- en databaseonafhankelijk en er zijn een groot aantal standaard- en/of branchespecifieke applicatieconnectoren beschikbaar. Bovendien kunnen gebruikers met behulp van de zogenaamde SDK Connector Builder in korte tijd zelf connectoren ontwikkelen. 

Magic Xpi is een product van Magic Software. Magic Software - NASDAQ-genoteerd - voorziet klanten over de hele wereld van slimme applicatie- en integratieplatforms voor business software op de desktop, op internet, op mobiele devices en in de cloud. 

Vraag ons vrijblijvend naar de mogelijkheden!

 

Neem vrijblijvend contact op

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

Download de CRM brochure

Download hier onze CRM voor accountancy brochure. 

Download

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

BlogPostBlockPortlet

Actions
Loading...
blog

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

Events

  • Geen resultaten
Alle events