SugarCRM voor services

Klanttevredenheid is essentieel voor het realiseren van continuïteit binnen een organisatie. Helaas is het adequaat bedienen van klanten vaak lastig en tijdsintensief. Belemmeringen in communicatie en de verscheidenheid van problemen is hier een oorzaak van. SugarCRM faciliteert een platform dat het coördineren en behandelen van serviceverzoeken ondersteund. 

Centralisatie van customer serviceverzoeken
Of het nu gaat om algemene vragen of het oplossen van problemen, met SugarCRM is er altijd overzicht en controle. SugarCRM centraliseert customer serviceverzoeken afkomstig uit diverse bronnen. Hierdoor is het afhandelen van ontvangen e-mails eenvoudig en wordt een serviceverzoek altijd gekoppeld aan de juiste persoon. Bovendien wordt samenwerking gestimuleerd en wordt het herkennen en oplossen van problemen eenvoudiger.

sugarcrm services 550x315
sugarcrm services 2 550x235

Case Management
Doordat de gehele servicegeschiedenis - inclusief de getroffen maatregelen- wordt opgeslagen, zijn meetbare inzichten over klanten en problemen te verkrijgen. Deze inzichten helpen jouw organisatie bij het verkorten van oplostijden en het verhogen van klanttevredenheid. Gestandaardiseerde processen en workflows zorgen ervoor dat iedereen binnen jouw organisatie dezelfde werkwijze hanteert en dat cases tijdig en efficiënt behandeld worden. Door bug tracking applicaties en self-service portalen wordt belasting van jouw serviceafdeling tot een minimum gebracht.

Slimme integratie met andere systemen
Acuity heeft als partner van SugarCRM diverse koppelingen tot stand gebracht met gangbare systemen. Deze koppelingen zorgen voor geautomatiseerde en geïntegreerde processen. Bovendien brengt dit efficiëntie en dataverrijking binnen handbereik. Daarnaast kan Acuity SugarCRM koppelen aan jouw huidige systemen. 

Eenvoud is goud
Bij SugarCRM staat gebruikersgemak centraal. Werken met SugarCRM is eenvoudig en intuïtief. Wij begrijpen dat informatie, voor een serviceafdeling, altijd en overal beschikbaar moet zijn. Daarom is SugarCRM, zowel on- als offline, beschikbaar op mobiele devices. Klaar om klanttevredenheid te verhogen?

sugarcrm services 3 550x315