Service

Het formuleren van een aansprekende visie op onze klanten en het vermogen om als organisatie een uitstekende klantenervaring te bieden. Dat bepaalt het uiteindelijke succes van onze klantstrategie.  

De servicedesk van Acuity is dagelijks met inzet, passie en kunde bezig om onze klantstrategie te realiseren. We willen duurzame klantrelaties opbouwen. Daarom kennen we onze klanten, zijn we betrokken en willen we ze graag verder helpen. Een goed te bereiken service desk met gemotiveerde, behulpzame en vakkundige professionals is hiervoor een absolute must.  Verder is het van belang dat we doen wat wordt beloofd. We zullen niet denken in problemen, maar meedenken in oplossingen. Hierdoor wordt ons serviceteam door onze klanten zeer gewaardeerd en kunnen we de relatie met onze klanten blijven versterken.  

Wij proberen jou de service te verlenen welke past bij jouw organisatie, manier van werken, visie over samenwerken, budget etc. Daarom bieden we meerdere vormen van dienstverlening. Variërend van eenvoudige strippenkaarten tot geavanceerde Service Level Agreements (SLA), echter altijd passend bij jouw behoefte.

Service 550x410
service 2 535x425

Onze service-afdeling staat je natuurlijk graag te woord via de volgende contactgegevens:

T: 073 8519888
E: support@acuity.nl

Openingstijden:

MA: 08:30 - 17:30

DI: 08:30 - 17:30

WO: 08:30 - 17:30

DO: 08:30 - 17:30

VR: 08:30 - 17:30

ZA: Gesloten

ZO: Gesloten