Prototype Large Rich Text Acuity_1

Actions
Loading...

CRM Strategie

Het ontwikkelen van een CRM strategie is altijd de eerste stap. Om deze strategie te ontwikkelen is het belangrijk om antwoord te krijgen
op belangrijke vragen als:

Waar zit vanuit jullie eigen kracht het grootste concurrentievoordeel?
In welke marktsegmenten is deze kracht het meest optimaal toepasbaar?
Welke producten of diensten sluiten nu en in de toekomst het beste aan op de wens van de klant?
Wat betekenen de antwoorden op deze vragen voor de klantinformatie en communicatie?
Is de interne organisatie er klaar voor invulling te geven aan de gekozen richting?

Prototype Tekst met afbeelding_1

Actions
Loading...
360 graden overzicht

Op basis van een heldere strategie kunnen er CRM programma’s worden opgestart, relevante processen worden ontwikkeld en verbeteracties worden uitgezet. Er worden doelstellingen gekoppeld die op effectieve wijze gerealiseerd dienen te worden. Het inrichten van CRM software is de vervolgstap om de CRM strategie te embedden binnen de organisatie en de CRM programma's te kunnen uitvoeren. De programma’s worden gekoppeld aan een Business Case, waarbij de Return On Investment (ROI) wordt getoetst.


Een succesvolle CRM strategie wordt bepaald door de aansluiting bij de visie en cultuur van jouw bedrijf. Ieder bedrijf is uniek en ieder mens binnen een bedrijf is uniek. De CRM strategie is in breder perspectief onderdeel van een totaalaanpak. Deze aanpak moet aansluiten bij waar jouw organisatie naar toe wil en positief bijdragen aan de dagelijkse werkzaamheden van de mensen die er werken.

De Acuity consultants helpen je graag bij het ontwikkelen van een CRM strategie en de hieraan verbonden programma’s. Dit doen we bijvoorbeeld door middel van de inzet van strategische workshops. We bespreken graag hoe we gezamenlijk tot een optimale CRM strategie voor jouw organisatie kunnen komen.

Neem vrijblijvend contact op

Klik op onderstaande afbeeldingen om meer te lezen over de andere componenten van de Acuity crm aanpak.

Andere componenten van onze CRM aanpak

Actions
Loading...

Andere componenten van onze CRM aanpak