Prototype Large Rich Text Acuity

Actions
Loading...

SugarCRM voor Services 

Nieuwe klanten vinden en bestaande klanten behouden valt of staat bij goede service. Klanten en prospects die snel en adequaat geholpen willen worden, hebben de beschikking over vele online kanalen om in contact te treden. Integrale klantenservice met geautomatiseerde ondersteuning is onontbeerlijk om hier optimaal op te anticiperen.

Centralisatie van customer serviceverzoeken
Of het nu gaat om algemene vragen of het oplossen van problemen, met SugarCRM is er altijd inzicht en controle. SugarCRM customer support centraliseert customer serviceverzoeken afkomstig uit diverse bronnen. Dit stelt bedrijven in staat om inkomende emails adequaat af te handelen en eventuele problemen van klanten snel en effectief op te lossen.

Voordelen van SugarCRM customer service:

  • Beheren en delen van alle klantvragen vanuit een centrale plek
  • Delen van informatie binnen en buiten de eigen afdeling voor gezamenlijk inzicht
  • Meetbare inzichten verkrijgen voor supportoptimalisatie


Case Management
Sugar Case Management centraliseert de gehele servicegeschiedenis van elke klant. Het biedt een gedetailleerd overzicht van alle klantverzoeken en de gegeven antwoorden. Case management metrics geeft managers bovendien de mogelijkheid om te monitoren hoe cases afgehandeld worden en om bepaalde zaken te escaleren ten behoeve van de klanttevredenheid.

De belangrijkste Sugar Customer Support functionaliteiten op een rij:

  • Geïntegreerd Case en Account Management: zorgt dat ook Sales en Marketing inzicht hebben in de servicestatus van elke account.
  • Case escalaties: Het instellen van een vooraf gedefinieerde workflow om een juiste en tijdige afhandeling van cases te garanderen.
  • Meetbare metrics en monitoring inclusief inzicht in responstijd en klanttevredenheidscores.
  • SugarCRM Inbound Email processing: helpt serviceafdelingen inkomende serviceverzoeken af te handelen door vooraf regels te creëren over de afhandeling en het toewijzen van emails aan het juiste team of de juiste klantenservicemedewerker. 
  • Knowledge Base: Helpt customer support en engineering teams om bestaande informatie te structureren. Er kunnen FAQ's aangemaakt worden, files beheerd worden en er kan gezocht worden naar bepaalde topics.

Prototype Tekst met afbeelding

Actions
Loading...
360 graden overzicht

Er is nog meer
Er is nog veel meer mogelijk op het gebied van services en support met SugarCRM, zoals Bug tracking om bugs tijdig te herkennen en op te lossen. Of self service portalen, waar klanten zelf online informatie kunnen opzoeken, antwoorden vinden op FAQ's en support cases aan kunnen melden.

Wil je weten hoe SugarCRM jouw organisatie kan versterken en de klanttevredenheid helpt verhogen?

Neem vrijblijvend contact op

Acuity - Afbeeldingen

Actions
Loading...