Prototype Large Rich Text Acuity

Actions
Loading...

SugarCRM voor Sales

Als sales ben je continu bezig met het opbouwen van langdurige klantrelaties en het ontwikkelen van nieuwe verkoopkansen bij potentiële en bestaande klanten. Hoe vind je nieuwe verkoopkansen en hoe kun je bestaande klanten verder ontwikkelen? Wie en wat heb je daarbij nodig? Hoe zorg je ervoor dat je dit beter doet dan de concurrent? En hoe zorg je voor controle over het accountmanagement zodat je vol vertrouwen kunt forecasten?

360° inzicht om klanten optimaal te bedienen

Goed accountmanagement begint bij acurate gegevens en overzicht. De handige dashboards in Sugar zorgen ervoor dat je alle relevante informatie in een oogopslag paraat hebt. SugarCRM geeft je in overzichtelijke rapportages een duidelijk beeld van de historie, opkomende taken en activiteiten van jezelf en je collega’s. Handig om te weten is dat deze informatie ook offline beschikbaar is. Ook het accountmanagement en forecasten doe je met vertrouwen. Sugar ondersteunt een juiste weging van sales leads en hoe deze opgevolgd moeten worden. De rapportages geven duidelijk inzicht in het verloop van de sell cycle.

Je deelt eenvoudig klantinformatie met directe collega's en andere afdelingen, waardoor een integraal klantbeeld ontstaat. De gedeelde informatie in combinatie met slimme koppelingen met  bijvoorbeeld financiële systemen, zorgt voor 360° inzicht in jouw klanten. Je kunt hierdoor sneller reageren op klantvragen voor betere klanttevredenheid.

Contract Management
Contract management is voor elke sales afdeling van groot belang. Met deze standaardmodule weet je  wanneer contracten beginnen en eindigen om daar op in te kunnen spelen. Je krijgt tijdige notificaties als contracten verlengd moeten worden. Ook alle andere informatie omtrent contracten wordt op eenvoudige wijze beheerd en bekeken. Uiteraard kun je altijd en overal bij jouw contractinformatie. SugarCRM is namelijk niet alleen beschikbaar op PC's en laptops, maar ook op smartphones en tablets.


Analyse en rapportages voor inzicht en nieuwe verkoopkansen
De beschikbare informatie afkomstig van collega's en de aanwezige systemen speelt een steeds grotere rol bij het vinden van nieuwe verkoopkansen.

Business Intelligence (BI) en de uitgebreide rapportage mogelijkheden helpen bij het analyseren van de aanwezige informatie en hoe daar op ingespeeld kan worden. De openheid van Sugar (gebaseerd op open source) maakt het mogelijk om ook relevante informatie uit bestaande oplossingen in SugarCRM te tonen. Dit gebeurt met behulp van het integratieplatform Magic xpi. Hiermee zijn alle denkbare koppelingen eenvoudig te realiseren. Bijvoorbeeld Social Media, de gekozen ERP oplossing of een koppeling met het financiële systeem. Sugar geeft diepgaande context aan aanwezige informatie om producten en diensten beter te laten aansluiten op de wensen van de klant.

Kennisdelen en kennis borgen in de organisatie
Door het dagelijks gebruik van SugarCRM wordt er waardevolle klantinformatie vastgelegd. Ook kennis en ervaring omtrent bepaalde projecten of klanten worden zichtbaar. Hier kunnen collega's in vergelijkbare situaties gebruik van maken. De kennis zit niet meer alleen in het hoofd van de medewerkers of opgeslagen in spreadsheets op de eigen harde schijf. Het is centraal vastgelegd waardoor al deze betekenisvolle informatie voor altijd binnen de organisatie geborgd blijft.

Wilt u meer weten over wat SugarCRM voor uw organisatie kan betekenen?

Neem vrijblijvend contact op