Prototype Large Rich Text Acuity

Actions
Loading...

SugarCRM voor Marketing

Een schoon adressenbestand, het bepalen van de doelgroep, campagne management en social media management: het zijn zo van die zaken waar elke marketeer zich mee bezig houdt. Er wordt dikwijls gekozen voor verschillende oplossingen om deze zaken te kunnen managen.

Weg met de versnippering: SugarCRM voor integrale marketing
Veelal wordt er gewerkt met Excel bestanden of op maat gemaakte software oplossingen. Deze hebben een groot nadeel: er is geen centraal punt waar informatie samenkomt en gedeeld kan worden met anderen. Er is vaak ook geen mogelijkheid om diverse marketinginformatie en -activiteiten aan elkaar te koppelen omdat ze uit verschillende bronnen afkomstig zijn. Er wordt kortom nauwelijks geprofiteerd van een 360 graden klantbeeld, waar ook Sales- en Services afdelingen gebruik van kunnen maken. Dit terwijl centralisatie en deelbaarheid juist kunnen zorgen voor grote toegevoegde waarde.

Met SugarCRM is versnippering van informatie verleden tijd. Sugar biedt totale integratie en automatisering van alle marketinginformatie en -activiteiten. Schone adressenbestanden zijn niet langer een utopie. Je maakt heel eenvoudig selecties van contacten om de juiste doelgroep samen te stellen voor jouw marketingcampagnes. Email templates zijn zo aangemaakt. Standaardintegraties met o.a. MailChimp maken het mogelijk om nieuwsbrieven direct vanuit SugarCRM te versturen.

De juiste boodschap, op de juiste tijd, op de juiste plaats, voor de juiste persoon
Informatie over huidige en toekomstige campagnes, interessegebieden en respons van klanten zijn  deelbaar met andere afdelingen. Sales- en Services afdelingen zijn volledig op de hoogte waar dat nodig is en kunnen hun klanten daardoor nog beter bedienen.

De uitgebreide rapportagemogelijkheden in SugarCRM geven inzicht en controle. De geïntegreerde informatie afkomstig van andere afdelingen en programma's biedt daarbij nog meer interessante inzichten. De vraag naar nieuwe producten of dienstverlening bijvoorbeeld, of specifieke interessegebieden van een bepaalde groep. Deze inzichten stellen je in staat om alle marketingactiviteiten beter op de (potentiële) klant af te stemmen en het onderscheid te maken. Met hogere conversies en marketingsucces als gevolg.

Prototype Tekst met afbeelding_1

Actions
Loading...
Game changer

Slimme integratie met andere systemen
Acuity heeft als implementatiepartner van SugarCRM een aantal koppelingen tot stand gebracht met gangbare systemen. Deze zorgen voor geautomatiseerde en geintegreerde processen. Efficientie en data verrijking zijn hierdoor binnen handbereik.  Voorbeelden hiervan zijn integraties met MailChimp en Hootsuite. Ook is het mogelijk om op eenvoudige wijze systemen waar al mee gewerkt wordt te koppelen aan SugarCRM.

Overal en altijd beschikbaar en gemakkelijk in gebruik
Gebruikersgemak staat voorop. Werken met SugarCRM is eenvoudig en intuïtief.
Wij begrijpen dat informatie voor een goed geoutilleerde marketeer altijd en overal beschikbaar moet zijn. Daarom is SugarCRM ook op smartphones en tablets beschikbaar. Ben je niet online, dan heb je nog steeds toegang tot jouw gegevens omdat Sugar ook offline beschikbaar is op mobiele devices.

SugarCRM helpt je bij het belangrijkste doel: met verrijkte informatie het verschil maken voor jouw prospects en klanten. Wij vertellen je graag wat Sugar kan betekenen voor de marketing binnen jouw organisatie.

Neem vrijblijvend contact op

Prototype Rich Text Acuity

Actions
Loading...

Prototype Youtube Video

Actions
Loading...

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...