Prototype Large Rich Text Acuity

Actions
Loading...

CRM Adoptie

De door Acuity geleverde SugarCRM software is zeer gebruiksvriendelijk. Het is echter belangrijk om in dit kader te benoemen dat gebruiksgemak en nut twee verschillende dingen zijn: het hoe en waarom. Onze adoptieprogramma’s richten zich hoofdzakelijk op het waarom: Niet “moeten gebruiken” maar “willen gebruiken”. Het recept van een goede CRM-adoptie luidt naar onze mening als volgt:

  • Creëer draagvlak bij directie en management
  • Formuleer heldere strategische doelstellingen
  • Betrek eindgebruikers in een zo vroeg mogelijk stadium
  • Voorkom te allen tijde een “IT-feestje”
     

In ons adoptieprogramma zorgen wij in overleg met jullie dat er heldere doelstellingen gedefinieerd en uitgedragen worden. Een duidelijke geformuleerde boodschap wordt gekoppeld aan een duidelijk communicatiepad. Er zijn meerdere momenten en manieren waarop het werken met CRM wordt aangekondigd binnen de organisatie. Het geeft de medewerkers gelegenheid om te wennen aan het idee dat er met een nieuwe oplossing gewerkt gaat worden. Met concrete voorbeelden maken wij gezamenlijk inzichtelijk wat het voordeel is van dagelijks werken met CRM voor eindgebruikers. Door deze praktijkgerichte voorbeelden zien de eindgebruikers zelf waar CRM hun dagelijkse werkleven makkelijker en aangenamer kan maken.

Gebruikers die het nut zien van het werken met SugarCRM zijn intrinsiek gemotiveerd om hiermee aan de slag te gaan. Om het juiste gebruik van CRM te bereiken, hebben wij instructies en trainingen gemaakt die gericht zijn op scenario’s uit de dagelijkse praktijk. Ook na de live gang werken wij graag samen aan een passende en intensieve begeleiding van de eindgebruikers. Zo is een goede en blijvende gebruikerservaring binnen handbereik. 

Vraag ons ook naar onze pragmatische adoptieprogramma’s. Wij vertellen je er graag meer over.

Neem vrijblijvend contact op

Viewer voor webcontent (JSR 286)

Actions
Loading...

Andere componenten van onze CRM aanpak